„ДАН ЗА РАЗМЕНУ ИДЕЈА“ –ДРУГА СТРУЧНА РАЗМЕНА У ПРЕДШКОЛСКОЈ УСТАНОВИ ЧУКАРИЦА, одржана је у суботу 28.10 2017, у вртићу Сањалица, 09.00 -13:00 часова.

  • прва група САРАДЊА

водитељи Невена Стрижак и Татјана Остојић

  1. Кућне посете породици као ново искуство у раду стручног сарадника психолога у предшколској установи“ Аутори:Катарина Ђурић и Невена Стрижак, психолози
  2. „Кроз игру градимо односе и решавамо изазове-ко дланом о длан“Аутори: Анита Николић Радић, Марија Димић, Јована Ивков и Јована Радовановић, васпитачи и Катарина Ђурић, психолог.

пауза

  1. „Повезаност између типа емоционалне везе родитеља са дететом и спремност на партиципацију у раду вртића“ Аутор: Дејан Виденовић, психолог
    • друга група ИСТРАЖИВАЧКА ПРАКСА

    Друга група: ИСТРАЖИВАЧКА ПРАКСА  водитељи Јелица Гагић и Милана Пљевањчић

     

    1. „Истраживање на малим узорцима“ Аутор: Дејан Виденовић, психолог
    2. „Пројекат како су нестали диносауруси“Аутори: Милена Зорица и Александра Милановић, васпитачи

     пауза

    1. „Биљни свет вртића Бајка у очима и рукама детета“ Аутор:Милош Зорица, васпитач
    2. “Односи у морском екосистему- ко-конструкција значења деце и васпитача“Аутор: Милена Зорица, васпитач.
      • трећа група ВРТИЋ:

                              водитељи Тијана Боговац и Оливера Јовановић

       

      1. „Приказ професије и праксе социјалног рада у ПУ и дистинкција у односу на друге професије“ Аутори: Светлана Лакушић и Милица Марковић, социјални радници
      2. „Од игре до представе“ Аутори:Марина Милошевић и Милош Тадић, васпитачи

      пауза

      1. „Стручни сарадник и професионални развој – искуство са студија у иностранству“ Аутор: Тијана Боговац, педагог
      2. „Математика је свуда око нас“, Аутори: Љиљана Милинковић, Весна Шћепановић, Гордана Крстић,Ненад Васић, васпитачи
        • четврта група ЈАСЛЕ:

        водитељи Taтјана Стојков и Јасна Бачкоња

         

        1. „Вртић као подршка деци и породици током транзиционих периода од јаслица до школе“ Аутори: Катарина Меселџија и Милица Павловић, васпитачи, Ана Маодуш, медицинска сестра- васпитач и Катарина Ђурић, психолог
        2. „Необично необично игре -истраживачки приступ игри и играчкама  у сарадњи са родитељима“ Аутори: Ана Азарић, Сандра Срнић, Марина Кулић медицинске сестре васпитачи и Катарина Ђурић, психолог

        пауза

        1. “У чаробном свету чула – сензоперцептивна стимулација” Аутори:Марија Михајловић, Слађана Васић и Јасмина Јанковић, медицинске сестре васпитачи и Јасмина Косановић, педагог.
          1. „Да кретање нема сметање – мултидисциплинарни приступ превенцији повреда и деформитета коштано зглобног система код деце и одраслих у предшколској установи“ Аутори: Олгица Субашић, медицинска сестра за ПЗЗ, Милица Павловић, васпитач и Катарина Ђурић, психолог.Промена као изазов – улога медицинске сестре васпитача као рефлексивног практичара” Аутори: Кристина Весић, Јелена Бунгин, Александра Тодоровић, медицинске сестре васпитачи и Татјана Стојков, педагог.
            • пета група ПРЕВЕНТИВНО ЗДРАВСТВЕНА ЗАШТИТА

            водитељи Олгица Субашић и Лидија Којадиновић

             

            1. Сунце-пријатељ или непријатељ деце, Аутор:Ивана Вуловић, медицинска сестра за ПЗЗ
            2. Јачање компетенција медицинских сестара на ПЗЗ у формирању здравих стилова живота-улога медицинске сестре на ПЗЗ у формирању здравих навика код деце у ПУ кроз сарадњу са васпитачима и родитељима“Аутори: Наташа Танасковић, медицинска сестра за ПЗЗ и Милица Павловић, васпитач

            пауза1

            1. „Да кретање нема сметање – мултидисциплинарни приступ превенцији повреда и деформитета коштано зглобног система код деце и одраслих у предшколској установи“ Аутори: Олгица Субашић, медицинска сестра за ПЗЗ, Милица Павловић, васпитач и Катарина Ђурић, психолог.

              ????????????????????????????????????

              ????????????????????????????????????

              ????????????????????????????????????

              ????????????????????????????????????

              ????????????????????????????????????

              ????????????????????????????????????

              ????????????????????????????????????

              ????????????????????????????????????

              ????????????????????????????????????

              ????????????????????????????????????

              ????????????????????????????????????

              ????????????????????????????????????

              ????????????????????????????????????

              ????????????????????????????????????

              ????????????????????????????????????

              ????????????????????????????????????

              ????????????????????????????????????